src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag 27/4-08

Redan söndag och denna helg har gått med raketfart. Idag så måste jag sätta igång och plugga så jag får ihop fråger till litteraturseminariumet på tisdag, sen måste jag plåga mig igenom två vetenskapliga artiklar på engelska så jag får dem gjorda med, men litteraturseminariumet kommer i första hand just nu. Åker hem med tåget klockan 15.33 från Hallsberg till Skövde, åker med Pelle till Hallsberg eftersom det är på vägen när han ska åka hem till Stockholm. Så jag har ju ända fram till dess på mig och plugga, sen kan jag ju göra det på tåget med.

När jag kommer hem till skövde ska jag packa upp allt på en gång, för annars brukar det ligga i väskan ett bra tat innan jag tar tag i det. Har ju dubbelt så mycket med mig hem än vad jag hade hit, he he (brukar vara så).

I morgon ska jag åka buss till Lidköping på morgonen och träffa Eleonore som jag skriver B-uppsattsen med. Vi ska til en skola och intervjua barn:) Sen när vi har gjort det tar vi bilen till Skövde och intervjuar fler barn på en skola:) När det är klart är det bara att bege oss hem till mig och sammanfatta allting och då har vi kommit en bra bit på vägen:) Det är konstigt att man inte kommer någonstans förens man gjort de förbanade intevjuerna?
På kvällen sen ska jag på kör, eftersom vi var tvungna att lägga in ett extra rep inför valborg. Sne är det bara att palla sig hem och plugga igen kan jag tro, för jag tror inte jag blir klar med allt idag:/ Känner mig lat:(

Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart länkar jag till din tävling, men då jag håller på med ett litet bloggdesignprojekt on my own så deltar jag inte:)

http://tavlingsportalen.blogg.se/1209285461_vinn_bloggdesign_hos_.html#comment

men tack iaf för att du tipsade mig, och du får gärna göra det även i framtiden.

KRAM

2008-04-27 @ 10:42:22
URL: http://tavlingsportalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0