src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Soliga dag!

Nu är skolan slut och jag kom hem för en timme sedan, kom ut i det vackra vädret och solen värmde! Man kände till och med doften av vår. Nu när jag sitter här så är det jätte varmt inne, annars brukar det inte va det inne hos mig. Skönt är det i allfall! Snart är det dags att vara stark och bära lådor! Det får bli dagens träningspass att springa mellan husena!

Senare i kväll måste jag lägga i en tvätt i tvättmaskinen för jag måste ha endel tvättat inför morgondagens konsert, vi ska ha svart, vitt eller grått på oss, Vet inte riktigt än vad det blir men det lutar åt vitt och svart för min del. Vet bara inte vad jag ska göra med håret och sminket? Skulle behöva lite hjälp tror jag, men om inte annat får jag klara mig själv. Det är inte varje dag man får köra till en kändis! Igentligen är det inte direkt något att skryta om att man ska köra till Arja Saijonmaa men lite häftigt är det.

Kom och kolla kl 19.00 i sankt helenas kyrka den 12/4 där Arja Saijonmaa tillsammans med musikgymnasiet och högskolekören uppträder för att samla in pengar till det fattiga landet Moldavien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0