src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 2/4- dagen och vikten

Klockan är 08.40 och klockan rinde för 10 minuter sedan och det var bara att hoppa upp ur sängen. Det var länge sedan jag kände att jag skulle kunna sova några timmar till, stressen börjar lägga sig eftersom portfolion nästan är klar. Det som återstår är att planera min redovisning som jag ska ha på fredag. Ska till Annelie efter skolan idag och skriva ut resten av arbetet, skrev ut en del när jag jobbade igår. Ska iväg till skolan om en timma och 20 minuter, ska träffa en som ska köpa min Giddens bok klockan nio, då blir jag 150kr rikare och jag blir glad för minsta lilla slant jag få in nu, eftersom det var mycket utgifter i mars så är man inte så rik. Låter kanske konstigt men jag längtar verkligen tills i sommar då jag får jobba! Bara känslan av att kunna gå hem efter ett arbetspass och känna att man kan vara ledig för resten av dagen, så är det absolut inte när man gå på högskolan, skolan finns med en 24 h om dygnet. Så är det och jag längtar verkligen till sommaren då jag ska jobba ihop mina pengar till Thailands resan!!!

I helgen ska jag verkligen ta det lugnt, jag ska kolla på tv och slappa, sova länge på mornarna. Det som jag inte gjort på länge är att ta en långpromenad, och jag har inte varit på gymet så det kanske man ska ta ch tänka på och göra. Ett problem bara, jag har mina gymskor hos mor i Åmmeberg:/ Hon kommer ju inte i helgen så jag lär ju inte få dem på ett tag:( Får kanske tvätta mina uteskor och ha dem? Simma var också länge sedan jag gjorde:) Allt kanske jag inte hinner i helgen men lite i allfall. Kan ju inte bara slappa, måste röja här hemma med för det ser ut som helvet rent ut sagt, skulle vilja hyra in städhjälp hahah, har inte haft så stökigt någongång sedan jag flyttade hit:s

Nej nu ska jag ta och börja leta kläder och äta frulle! Föresten jag har inte talat om hur det gått med vikten på ett tag! Jag har i allfall gått ner 13 kg!!!!!                      

 

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj va du är duktig.Önskar ja hade lite av din ork. Kramar

2008-04-02 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0