src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 23/4-08

Nu dag, nya tag! Idag känns det bättre än vad det gjorde igår, för då var verkligen dagen skit. Hade otur med massor av saker och sådant orkar jag inte med idag i allfall. Ja ha då ska man till skolan igen vid 8.15 då. Heldag idag med så det är bara att kämpa på, slutar 15.00 tror jag. Sen är det heldag i morgon med och på fradag drar jag hem till min mor! Längtar verkligen hem, speciellt till min lilla plutt Zirre, jag ska gosa med honom till max:)

Nu kollade jag precis på min diskbänk och jag drog en djup suck för där är det disk till 1000:( Får ta tag i det i kväll samtidigt som jag tänkt och tvätta. Får bli en promenad när jag kommer hem i eftermiddag med:) Har börjat fått upp ångan nu så det är bara att knalla på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0