src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Morgondagen

Slutet av fredagen
Dagen börjar lida mot sitt slut och jag tänker hoppa ner i sängen och kolla på tv. Känner mig helt slut efter dagen, gick upp tidigt för att få handledning och på eftermiddagen redovisa jag och lämna in min portfolio, nu har den tunga stenen fallit och tröttheten slog in direkt. Har ändast kollat på tv och diskat sedan jag kom hem, man lyfter inte fler fingrar än vad man behöver just nu kan jag säga:)

Morgondagen
I morgon så ska jag tvätta mellan 10-13 och det kan jag säga att det är behövligt för jag har inga kläder att ta på mig, portfolion tog all min tid åt annat. Samtidigt som jag tvättar ska jag försöka röja upp här i lyan, kan ju börja med det minsta utrymmet först och det är toaletten "dammigt". Garderoben är en framtidsfråga för det orkar jag verkligen inte ta tag i, det är bättre att prioritera de utrymmen jag befinner mig i mest fört. Ska även försöka att komma ut på en promenad i morgon fall vädret tillåter, skulle ju inte förvåna mig om det blir dåligt för just nu ser jag att det har regnat lite ute. Kanske ska ta tag i mina fönster med? He he jag ser knappt ut längre:P Det som jag inte hinner göra i morgon får jag göra på söndag!

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0