src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördagkväll

Lördagkväll och snart dags att gå till sängs, både jag och mor är ganska trötta för vi har slitet hårt idag med en massa städning och tvättande. Min mamma är en guldklimp som hjälpt mig och göra så fint:) Synd bara att hon ska fara hem i morgon, men vi ses säker snart igen, om inget händer nästa helg så åker jag hem till Åmmeberg redan på torsdag kväll eller på fredag förmiddag. Vi får se vad som händer, men jag skulle behöva hjälp av Pelle med en engelsk vetenskaplig artikel och översätta den, eftersom jag är rutten på engelska. 

Nej nu ska jag gå till sängs tror jag, mor är redan på väg:) Tror jag ska hoppa in i duschen först för jag känner mig så dammig efter allt städande:P GOD NATT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0