src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Körsång

image678
Körsången i Skulltorp gick bra med de dåliga förutsättningarna vi hade:) På en vecka lärde vi in alla låtar. Var mycket folk men så fort vi hade sjungit klart så begav vi oss till Bolongerskogen och till studentbrasan.  Vi fick varsin ros för att vi ställde upp!
image679
Precis när vi kom dit tände de brasan och efter en stund bestämde vi oss för att sjunga där med, med hjälp av lite annat folk som ville vara med. Folket var ju lagom runda om fötterna så de var glada för vad de än fick. Lät inge vidare lättare sagt!

Ja nu sitter jag hemma och har packat inför morgondagens hemfärd till Närke. Lina kommer och hämtar mig på stationen i Hallsberg och vi åker direkt till Skullbergs vallen och kolla på fotboll, mitt lag spelar. Snacka om att jag kommer va sugen att springa ut på plan. Har sagt till dem att jag kan ställa upp om det är dåligt med folk:) Sen efter matchen beger vi oss till Askersund och käkar en bit mat om något är uppet och senare på eftermiddagen ska vi hem till Carro och hälsa på henne och lilla Noel! Han måste ha växt jätte mycket!

image680
Hitta inget bättre kort på Lina och mig!
(studentbalen 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0