src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hem till Närke!

Grattis Sandra på 21 årsdagen!

Ja idag är det dags att bege sig hem till de kända trakterna igen! Vet inte hur dagen kommer se ut och jag har ite bestämt mig för när jag tänker åka? En sak är säker i allfall och det är att jag kommer åka hem någongång innan klockan 12.00, ska försöka ta en buss från Hallsberg till Askersund  efter tågresan med. Det värsta är att det brukar vara många gymnasieelever som åker hem tidigt på fredagar så jag hoppas att jag får någon plats:) Ska snart gå och packa klart, sen måste jag till konsum och hämta ut ett paket och gå och ta ut pengar till tågbiljett och till bussen. Får se vad klockan blir när jag är färdig så åker jag när det går! SItter och funderar på om jag ska åka till Katta redan i kväll eller i morgon bitti? Får ju mer tid tillsammans om jag kommer idag? Men ändå så vill jag vara hemma med min familj, hm vad ska jag göra?

I morgon ska i alla fall jag och katta gå på marken i Pålsboda och efter det ska vi till Örebro och träffa Sandy och shoppa lite samt äta någonstans:) Kuligt! Behöver verkligen köpa nya kläder! fick pengar idag, men hälften försvan direkt eftersom man måste betala hyra och alla andra räkningar. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0