src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Glad människa!

God morgon alla bloggare:)

Känner mig som en gladare människa idag, har mycket energi att hoppa upp ur sägen! Det är skola idag med, kanske inte så kul men man måste ju knalla sig dit i allfall. Men först måste jag fixa mig i ordning och äta frukost och annat. Vägde mig i morse men jag har stått still i vikt nu i en vecka, känns bra i allfall för det är bara bra om inte kroppen ta ett allt för stort skutt. Har slarvat lite nu i helgen, men det gav ju inga negativa efftekter i allfall. 

Att jag är en gladare människa idag kan bero på ett besök jag hade av två personer igår, var länge sedan men det kändes skönt att prata. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0