src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag + Lördag= Pålsboda

Igår gick halva dagen ut på att åka tåg, buss och bil, det var riktigt varmt ute med så resorna blev lite jobbiga. När jag kom hem till Åmmeberg var ingen hemma, för de var och handla, men när de kom hem så var det bara att säga hej och hejdå för jag bestämde mig för att åka till Katta i Pålsboda en dag tidigare för att vi skulle kunna umgås mer:) Så jag tog bilen och drog dit och nu sitter jag här på tidiga lördagsmorgonen bredvid en sovande Katta som har svårt att komma upp, men det måste hon snart för vi ska ut på marken och sen ska vi bege oss till Örebro och shoppa lite med Sandy.

I går var jag och Katta ute i skogen och på andra ställen och tog lite roliga kort:) Här får ni lite av dem!

image649image650
Jag hitta en rolig gunga och katta hitta sit favorit fordon "Moppen"


Men jag blev lite avundsjuk på moppen så jag snodde den! haha

image656image657
image658
Vem är vem? Gissa!

image659image660
image661image662
image663image664
image665
image666

Tack Katta för denna roliga kväll:)





Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder
vet inte om du e intresserad.
men jag lottar ut en härlig massage olja.
gå in på bloggen för att se länk

2008-04-26 @ 12:15:12
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0