src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dagen börjar ta slut...

Kvällen börjar komma till sina sena timmar och jag ligger i min säng och kollar på parlamentet. Ska kanske sussa snart för jag ska upp tidigt i morgon, säger som en klok person sa till mig att man mår mycket bättre om man sovit ut:) Känns som jag fått mer energi för att gå till VFUn nu eftersom jag inte har portfolion i huvudet hela tiden. Ska bli riktigt roligt att träff de små liven i morgon! I morgon när jag kommer hem har jag tänkt mig att direkt bege mig till gymet där jag inte varit på flera veckor. Men nu när jag precis sa det kom jag på att jag inte har rakat mina ben, så det kanske är bra om jag går och gör det nu efter jag har skrivit klart detta inlägg! Jag kanske ska ta med mina gymkläder till VFUn i morgon så kan jag åka direkt? Sparar in lite tid då:)

Måste bara säga att du räddade min helg KATTA! vi hade riktigt roligt:) Hoppas du kan komma ner till mig snart så kan vi hitta på någonting roligt här!

Glöm inte att vara med på mina bloggdesign tävlingar längre ner på sidan!



Kommentarer
Postat av: stina

Aj då om de ska va så så lägger ja mig. Du kan komma in till mig när du är hemma i stan vid tillfälle. Kram S

2008-04-06 @ 21:12:03
URL: http://kfasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0