src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Brasan väntar!

Om en timma ska jag befinna mig på musikskolan, där jag ska träffa de andra i kören och några till. Sista repet inför kvällens sång vid brasan i Skulltorp, hoppas allt kommer att bli bra? Än så länge är vädret med oss men det är mulet ute och inte speciellt kallt. Prata med Annika förut och då sa hon att det var regn i Skara så man får hoppas att det inte kommer hit. Kanske ska ta med mig regnjacka? Nej nu ska jag packa inför morgondagen, har inte börjat än. Ska åka med tåget 9.29 i morgon bitti till Hallsberg!

Ha en trevlig kväll

"Vinterna rasat ut bland våra fjällar..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0