src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Morgon....

Morgonens dunkla mörker ligger över skövde, om bara några minuter tittar solen fram.  Hösten är här och frosten ligger vit på backen. Det är dags att ta fram vantar och mössa. Kylan sprider sig  även in  i min boning och man vill inte kliva upp ur det varma tecket när klockan ringer. På Söndag är det dags att vrida klockan, ska jag vara ärlig så vet jag inte om man vrider den fram eller bak? Men det får tiden visa....

Veckorna går snabbt och nu är det dags att bege sig hem till Åmmeberg igen. Ska jag vara ärlig så saknar jag min familj. Veckan har varit jobbig på olika sätt och då är det skönt att söka sig till de närmaste. Katterna saknar jag oxå, att ha en liten ulltuss som kommer och värmer än i höstens kyla:D

Idag är det även dags för att träffa det gamla trogna gänget från BF när vi ska hem till vår lilla Lina och grattulera henne:) Men en sak som är riktigt tråkigt är att Mia och Alex inte ska vara med:( Men vi får parta loss ändåoch hoppas att de andra har lika roligt på sitt håll. SKA BLI SÅ KUL!!!!! Saknar verkligen alla:D Carro kanske även tar med sig Noel en sväng:D

I morgon så ska jag och Tina gå en promenad och snacka skit:) Det var ett väldans tag sen vi gjorde de! Behöver ju bli uppdaterad på vad som händer på fronten:P Sen på kvällen är det hotell Norra vättern är det tänkt men som det känns nu så kommer jag ringa återbud. Det är ju knappt några tjejer som ska dit i allfall. Kan lika gärna spendera de pengarna på något annat. Har ju som sagt en rätt dålig ekonomi just nu.

På söndag så blir det hemfärd till skövde igen, med ett förhoppningsvis bättre humör och självförtroende, och man kommer även hem till verkligheten igen.

Nu har jag och Sara börjat träna igen och det känns att kroppen har blivit piggare och tagit ett skutt;) Kommer bli atleter båda två:P

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0