src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Höst

Nar jag drog undan gardinerna, så möttes jag av något som inte funnits utanför fönstret på ett tag, regn:( Men nu har det börjat avta men backen av täkt av det blöta. Hösten är en tid då oftast dagarna är gråa och trista men dennna vecka har i mina ögon varit kanon. Dagarna har spridits av solens ljus och det har varit behagligt varmt.  Man har inte behövt tänkt på vad man ska ta på sig utan man har kunnat dragit på sig gympadojorna och dragit på sig en jacka:) Men nu verkar vädret vända och den riktiga hösten är här.
Om en månad ungefär så kan choken komma när jag drar undan mina gardiner, för då kanske backen är täkt av snö. Man ska inte klaga på hösten för snart kommer vintern och då är det den stora vinterjackan som ska på:/

I morgin är det dags för vfu igen, och träffa de underbara små liven:)
Trivs verkligen, och jag funderar på hur det hade varit fall jag hade fått varit någon annanstans?? Jag har alldrig blivit så bra mött som jag har blivit där av både barn, föräldrar och personal:)

Nej nu ska jag sluta filosofera och börja göra mig i ordning. Sara kommer snart och dåå ska vi i väg till gymet:) Ska bli så roligt och skönt att få börja träna. Vi ska möta Annelie där med, en riktigt go och snäll tjej de:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0