src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Julen kommer närmare....

Tiden går så fort och man vet inte riktigt hur man ska hinna med? Om en månad så hänger sjärnorna i fönstren och ljusstackarna lyser:) Snön beräknas komma bara om några timmar. Jag längtar till julhelgen, få mysa med familj och vänner och bara må bra. Men saken är den att högskolan tänker inte samma sak utan de tycker att vi ska syssla med andra saker:( De tänker bara på sig själva, dom kan fira jul utan att tänka på annat men inte vi. När julen närmar sig så kommer vi vara slutkörda.......

Mamma är fortfarande här och jag känner mig trygg i hennes närhet. Men hon ska snart åka hem och då kommer jag vara här i min ensamhet igen. Sara är på andra äventyr i helgen så det blir väll till att LÄSA det roliga litteraturböckerna. Sen så ska jag rätta till lite på Saras och mitt arbete är det täkt.

Men i allfall så ska jag va med sally efter mamma åkt hem på gymet. Känns så himla skönt när man har gjort en timmas pass. Känns i kroppen med att man har varit duktig och det börjar även synas på vissa ställen. Löpbandet blir väll första prioritet:)

Kvällen blir en mys kväll för mig själv med Idol och fredag hela veckan. Sen kan jag väll tänka mig att Katti ringer:) Blir alltid lika glad när jag hör hennes glada röst hihi....

Var tänkt att jag skulle vara med Annelie i helgen men så blev det inte för hennes dator paja och hon var tvungen att åka hem till Töreboda, så är det när högskolan kräver att man har en dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0