src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Aj min hals

Hatar att ha ont i halsen, det är det värsta jag vet. Känns som man skulle svalt sandpapper som ligger och skaver. Har inte alls mått bra idag, känns som jag håller på eller kanske är sjuk. Tänker inte kolla om jag har feber för då kännder man sig sju gånger sjukare, töntig som jag är. Men det kanske är dags att bli sjuk snart? Var ungefär tre år sen jag va sjuk sist med feber och hela faderullan. När jag blir sjuk så blir jag gör dålig. Ne jag får väll ta på mig extra när jag går ut. Ha mössa och vantar:) Min mössa älskar jag så den tänker jag inte lämna i flörsta taget i allfall.

Snart ska jag, Sara och Nina åka och handla. Har verkligen ingenting i mitt kylskåp:S Måste handla massor...


image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0