src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

7 November 2007

image232
Ja hopp! Då har man börjat den ny kursen idag som heter värdegrund och ideologi. Kul tänkte jag som  många andra men efter introduktionen så tänkte jag PECK... och det hörde jag andra sa oxå.  Vi har i allfall konstaterat att lärarna tror att man inte har något liv:( De har tänkt sig att vi ska sitta tillsammans med vår grupp över jul och jobba med en uppgift som som ska va klar tills den dagen vi börjar och att vi ska va förberedda till en muntlig redovisning:s Vi har 4 uppgifter att göra från och med idag fram till jul? Det kan låta lite men då kan jag säga att en uppgift kan innehålla fyra uppgifter. Det är inte lätt....

Efter skolan så åkte vi till Maxi och gick på skopunkten för att Sara skulle köpa skor. Och självklart blev det lindex med för damen ska ju ut i helgen:P Efter Saras shopande så drog vi oss till Arenan och natilus för att träna. Det känns verkligen i kroppen.

I morgon kommer mami:) Efter jag slutat skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0