src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trasig

Skulle sätta på mig min vinterjacka i morse och vad tror ni gände? Jo dragkjedjan gick sönder och nu har jag ingen varm jacka längre:( Och den gick ju sönder rätt dag också den kallaste dagen på länge. När jag skulle cykla höll jag på och få köldskador och fryser fortfarande har bara min kappa och ta på mig nu och den är ju inte den varmste kan jag ju säga. Om jag hade pengar hade jag gått nu och köpt en ny på stan, men sådant är ju inte fallet:( Får vänta tills jag får pengar på fredag och hoppas att det räcker till att köpa en ny? Måste ju betala räkningar först.

Just nu är jag supertrött och inte alls på humör. Allt känns bara skit och i morgon ska man stå in för sin basgrupp och prata:( Mer tråkigt kan det ju inte bli.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0