src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skönt att man har det gjort!

Sitter och känner mig nöjd med att igår lämnat in en uppgift och
 idag formulerat frågan och skickat in den:) Känner mig duktig och ska nu vänta
in att de andra sänder in sina frågor så jag kan besvara två av dem. Måste börja ta tag i
saker i tid nu och det kanske ska vara ett nyårslöfte? Måste skärpa mig....

Det börjar lida mot jul nu och det känns, mycket att göra i skolan
och julklapps påsen börjar fyllas och det fattas nändast ett ynka paket som är till min
allra bästaste bäste vän:) Första ljuset i staken är tänt och det är 4 dagar tills man ska tända det andra och mysa:) Igår spelades Sunes Jul på min dvd och det blev mycket skratt:) Nina, jag och sara drack även must och käka lusse bullar och pepparkakor, vad kan bli mer juligt?

image273


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0