src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Klump

Känns som en klump i min mage som kommer och går hela tiden. När det ena problemet ärm löst kommer det andra. Jag kanske helt enkelt inte mår speciellt bra? Kanske måste inse det. Det går inte att vara ledsen hela tiden. Jag oroar mig mer och mer för saker och ting även fast det kan vara en jätte liten sak så trycker det i magen.

Just nu är den största oron för att det som står en så nära ska försvinna. Det känns som att det kommer hända för eller senare. Det är som att det sakta men säkert glider mig ur händerna, och att jag tillslut står där utan det:( Jag vet inte vad jag ska ta mig till då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0