src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

En vecka

Om en vecka sitter jag hemma i Åmmeberg och förhoppningsvis har en mysig kväll med min mamma och syster. Var länge sedan jag träffa dem nu....sist jag var hemma såg jag änns inte min syster så henne har jag verkligen inte träffat på länge. Sist jag träffa mor var för ungefär två veckor sedan när hon var här och hälsade på:)

Dagarna fram tills jag åker hem ser ut på detta vis:

-Fredag: Skriva metoden på vårt grupparbete och ha en trevlig tvkväll för mig själv
-Lördag: Pynta saras lägenhet inför förfesten inför julsittningen:) Kvällen är det julsittning alltså
-Söndag: Bakis och antagligen mys med Sara och slagga på soffan hos mig, kanske en tallrik gröt
-Måndag: Besöka mina gullungar på VFUn och sedan ska jag och Sara till Annelie och sitta hela dagen med vårt arbete.
-Tisdag: Vara hos Annelie och göra klart arbetet
-Onsdag: Seminarium och föreläsning. På kvällen ska jag och Sara ha julklappsbyte och massa mys
-Torsdag: 8.15 bär bussen av till Askersund


image288image289image290


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0